Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Railway Bridge above the River
Hasil, Tadeáš ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
The subject of this master's thesis is a static and structural design of a Load-carrying steel structure of railway bridge with bottom steel deck of the span of 42 + 60 + 42 m over the Labe river in Děčín. A solid steel beam forms the main load-bearing structure of the bridge reinforced with truss-work. The truss-work is made up of an open top chord and diagonal strut without secondary vertical struts. The calculations were done in compliance with valid ČSN EN documents.
Expozice v Moravských Budějovicích
Růžička, Tomáš ; Barnat,, Jan (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je navrhnout a posoudit nosnou ocelovou konstrukci jednolodní haly. Ta sestává z příčných vazeb, jejichž osová vzdálenost je 5,8 m. Příčná vazba se skládá z plnostěnných sloupů a příhradového vazníku. Půdorysné rozměry haly jsou 34x40,6 metrů, maximální výška činí 12,72 metrů. Navrhovaný objekt je situován v Moravských Budějovicích.
Hangár
Sejbalová, Kateřina ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh a posouzení konstrukce ocelové dvoulodní haly hangáru pro malá sportovní letadla. Objekt má obdélníkový půdorys s rozměry 36 x 27 m. Hlavní nosnou konstrukci tvoří příhradový vazník, který je kloubově uložený na sloupech. Vzdálenost příčných vazeb je 9 m. Prostorová tuhost je zajištěna příčnými a podélnými ztužidly. K návrhu konstrukce byl použit software Scia Engineer.
Supermarket ve Vrbně pod Pradědem
Ujházy, Denis ; Štrba, Michal (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Obsah práce spočívá v návrhu ocelové rámové konstrukce supermarketu ve Vrbně pod Pradědem, jejíž půdorysný tvar je obdélník o rozměrech 32,00 x 60,00 m a výšce 12,55 m. Konstrukce je navržena jako jednolodní, konstrukční systém je tvořen příčnými dvouklubovými rámovými vazbami s osovou vzdáleností 6,0 m. Střešní konstrukce je sedlová se sklonem střešní roviny 10°. Všechny průřezy hlavních konstrukčních prvků jsou plnostěnné a ze stejného typu oceli.
Nádražní hala
Dušková, Jitka ; Hron, Lukáš (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce nádražní haly, a to ve dvou variantách. Daný objekt je situován do intravilánu města Ústí nad Orlicí. Ocelovou konstrukci tvoří střední loď o rozměrech 30,0 x 30,0 m, a dvě vedlejší přisazené lodi o rozměrech 18,0 x18,0 m. Budova je ve střední lodi dvoupodlažní, výšky 12,4 m a přisazené lodi jsou jednopodlažní výšky 5,5 m. Nosný systém budovy tvoří příčné sloupové vazby, které jsou složeny z trubek. Příčné vazby jsou uloženy na vetknutých sloupech. Výpočet konstrukce je proveden pomocí programu Scia Engineer 2010 a ručním výpočtem.
Objekt pro gumárenskou výrobu v Odrách
Dohnal, Filip ; Barnat, Jan (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce haly pro průmyslovou výrobu v Odrách. Objekt má obdélníkový půdorys o rozměrech 48 x 56 m, se sedlovou střechou o mírném sklonu a výškou hřebene 10,6 m. Objekt je dvoulodní, hlavní nosnou část tvoří rámové vazby o dvou polích z plnostěnných profilů, na rámech jsou uloženy plnostěnné vaznice. Podélná tuhost je zajištěna pomocí příčného ztužidla, příčnou tuhost zajišťují rámové vazby. Nosná část stěnového a střešního pláště je tvořena sendvičovými panely.
Ocelová konstrukce obchodního centra
Pokorná, Martina ; Ing. Milan Šmak. Ph.D. (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Nosná ocelová konstrukce obchodního centra je řešena ve dvou variantách a výhodnější varianta je podrobněji zpracována. Nosná konstrukce střechy je navržena z prostorových obloukových vazníků s proskleným pláštěm a je uložena na ocelových sloupech. Objekt dosahuje maximálních půdorysných rozměrů 120 metrů x 73 metrů.
Nosná konstrukce autosalonu
Náplava, Ondřej ; Barnat,, Jan (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Předmětem této práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce autosalonu, a to ve dvou variantách. Daný objekt je situován v intravilánu města Uherské Hradiště. Ocelovou konstrukci tvoří dva objekty (hlavní a vedlejší), jejich půdorysy jsou částečně překryty. Hlavní objekt má kruhový půdorys, vedlejší objekt má obdelníkový půdorys. Budova je dvoupodlažní. Pro analýzu vnitřních sil byl sestaven prostorový prutový model, na kterém byla provedena optimalizace dílčích prutů na oba mezní stavy. Střešní opláštění je provedeno systémem střešních panelů Brollo a Rockwell. Stěnový plášť je z izolačních skel Stavební sklo a stěnových panelů Brollo.
Sportovní hala ve Vsetíně
Gargulák, Martin ; Štrba, Michal (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Obsahem práce je řešení návrhu a statické posouzení ocelové konstrukce sportovní haly. Půdorysné rozměry jsou 28 x 28 m, výška objektu je 11,5 m. Budova je situována v lokalitě Vsetín. Konstrukce je navržena jako jednolodní, konstrukční systém je tvořen příčnými trojkloubovými rámovými vazbami s osovými vzdálenostmi 5,6 m. Střecha haly je sedlová, sklon střešní roviny je 10°. Průřezy hlavních konstrukčních prvků jsou voleny plnostěnné.
Nosná ocelová konstrukce železničního mostu
Ganglbauer, Tereza ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh nosné ocelové konstrukce železničního mostu s dolní mostovkou o rozpětí 28 + 45 + 23 m, převádějícího drážní komunikaci. Konstrukce je situována v obci Třebestovice. Jsou vypracovány čtyři varianty řešení. Dvě varianty jsou tvořeny plnostěnnými hlavními nosníky s proměnným profilem, další varianta je tvořena jako příhradová konstrukce a čtvrtá varianta je tvořena kombinací plnostěnného hlavního nosníku s příhradovým ztužením v prostředním poli. Nejvýhodnější varianta je zpracována detailněji. Výpočty jsou provedeny podle platných norem ČSN EN.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.